Posiadamy niemal 10-letnie doświadczenie w branży Web Developmentu, zaufaj nam już dziś!
ZaczynajmyPoniżej przedstawiamy dostępne pakiety stron. Pakiety zostały stworzone na podstawie standardowych oczekiwań naszych klientów. Do każdej oferty podchodzimy indywidualnie, zależy nam na pełnym zadowoleniu klienta.
Pakiet Start
od 1500 zł
Mała strona internetowa
Pakiet przeznaczonych dla nowych firm. Nowoczesna, funkcjonalna strona na start.
Pakiet Standard
od 2000 zł
Rozbudowana strona internetowa
Najczęściej wybierany pakiet, skierowany do przedsiębiorców co potrzebują odświeżyć wizerunek.
Pakiet Max
od 3000 zł
Rozbudowana strona internetowa + moduły
Pakiet skierowany do przedsiębiorców, potrzebujących indywidualnych rozwiązań na stronie.
Prowadzisz firmę? Powinieneś mieć stronę internetową! Firma istnieje naprawdę, jeśli istnieje w świadomości klientów. Mimo to nie każdy zdaje sobie sprawę, jak ważne dla informacji o produktach i usługach są strony internetowe. Świecie jest jednym z miast, gdzie naprawdę wiele jeszcze powinno się zrobić dla podniesienia tej świadomości, co właśnie postaramy się zrobić..
Jeśli jesteś właścicielem firmy – nawet jednoosobowej – świadczącej usługi w okolicy, zapewne zależy ci na dotarciu do jak najszerszej grupy odbiorców. Jak próbujesz to osiągnąć? Ulotki? Ogłoszenie w prasie? Plakat na przystanku? Tymczasem twoja konkurencja nie śpi i 24 godziny na dobę nadaje treści, którymi uwodzi klientów nigdy nie czytających gazet, nie sięgających po ulotki, ani nie jeżdżących autobusem. Najlepszym rozwiązaniem są strony internetowe oraz pozycjonowanie.
Dlaczego numer telefonu w panoramie firm nie wystarczy?
Może tak jak wielu innych przedsiębiorców korzystasz z serwisów, w których można założyć profil firmy, umieścić podstawowe dane i już nabywa się błogiej świadomości, ze oto jesteś obecny w internecie. Czy to naprawdę wystarczy? Otóż nie bardzo. Tego typu wizytówki mają na ogół ograniczenia co do wielkości. Wprawdzie umieścisz tam podstawowe dane firmy i może nawet zmieszczą się ze cztery zdania na temat oferty, ale jakaś grafika, czy zdjęcia twoich dotychczasowych realizacji – już niekoniecznie. Oczywiście świetnie, że w ogóle taka informacja o twojej firmie w sieci istnieje, ale jeśli chcesz naprawdę się pokazać i to od najlepszej strony, pomyśl o czymś więcej.
Cóż… niezupełnie. Póki co posiadanie profilu w którymkolwiek z serwisów społecznościowych nie jest obowiązkowe i wiele osób z tego korzysta omijając serwisy tego typu szerokim łukiem. To również są twoi potencjalni klienci i wygląda na to, że powinieneś pomyśleć o zainteresowaniu ich swoją ofertą w inny sposób. Czas na własną, estetyczna, przejrzystą stronę internetową. Będąc dostępną w publicznej przestrzeni, twoja strona dotrze do każdego, kto będzie szukał usług jakie świadczysz, czy produktów, które sprzedajesz.
Oczywiście nie ma przeciwwskazań, żebyś połączył linkami swoją stronę internetową, z profilem firmy na Facebooku. Media społecznościowe wprawdzie nie docierają do wszystkich, ale ich zasięg i skuteczność marketingowa, jest jednak nie do pogardzenia.
Zlecając stworzenie twojej własnej strony internetowej profesjonalistom, zyskasz w internecie własną przestrzeń, która zostanie zagospodarowana tak, by w jak najlepszym i najpełniejszym świetle pokazać twoja firmę i jej ofertę. Znajdzie się tu miejsce na aktualności dotyczące twojej oferty, promocje, cennik, czy formularz kontaktowy – jednym słowem wszystko co chcesz, aby potencjalni klienci o twojej firmie wiedzieli. Rodzaje stron internetowych – wybierz taki, jakiego potrzebujesz
Jak zapewne sam zauważyłeś przeglądając sieć, strona stronie nierówna. Zastanów się więc, czego będziesz potrzebował – niedrogiej, jednozakładowej wizytówki, czy rozbudowanej witryny zawierającej portfolio, a może nawet firmowego bloga? Zaufaj profesjonalistom, którzy tworzą witryny firmowe na co dzień. Dobrze znają tajniki funkcjonowania sieci i internetowego marketingu. Kiedy przedstawisz im swoje oczekiwania, z pewnością będą w stanie zaproponować rozwiązanie, które sprawdzi się najlepiej w przypadku twojej firmy z uwzględnieniem jej profilu działania, zasięgu i wielkości. Posiadanie strony internetowej, to możliwość prezentowania oferty firmy na okrągło – dzień i noc. Dlaczego jeszcze z tego nie korzystasz?