Strony internetowe

Strony internetowe WordPress

Posiadasz biznes stacjonarny i zamierzasz przenieść go do sieci? Właśnie podjąłeś jedną z najsłuszniejszych decyzji podczas prowadzenia firmy. Od wielu lat internet jest jednym z najlepszych mediów reklamy, zestawiając zasięg do niskich kosztów emisji, dzięki czemu reklama internetowa jest odpowiednia zarówno małych jak i dużych przedsiębiorstw.

Głównym nośnikiem reklamy internetowej jest strona internetowa, dlatego też przenosząc biznes do sieci musisz zadbać, aby była ona przejrzysta, efektowna (zapadająca w pamięć) i zawierała wszystkie aktualne usługi, które wykonuje Twoja firma.

Strony internetowe oparte na systemie CMS WordPress

Zacznijmy od podstawy, czyli czym jest system CMS? Z angielskiego („Content Management System”) czyli, system zarządzania treścią – jest to zbiór funkcji/bibliotek „zespawanych” w system, który umożliwia edycję strony internetowej zwyczajnemu użytkownikowi (nieposiadającemu wiedzy stricte technicznej).

Jako Agencja interaktywna, od wielu lat tworzymy strony internetowe oparte o system CMS WordPress, który przoduje jeżeli chodzi popularność, intuicyjny panel zarządzania stroną, dużą społeczność (społeczność programistów rozwijających system).

Tworzone przez nas strony internetowe są w pełni bezpieczne – nie używamy, gotowców tzw. Page builderów. Każdy nasz projekt jest w pełni unikatowy i gotowy pod dalszą rozbudowę. Korzystamy tylko ze sprawdzonych technologii, takich jak HTML5, CSS3, Javascript/Jquery, PHP7 i Mysql.

Jako jedni z nielicznych możemy się pochwalić, że nasze serwisy internetowe nie są podatne na ataki zewnętrzne. Każda strona po publikacji jest odpowiednio zabezpieczanona,
Oprócz bezpieczeństwa, duży nacisk stawiamy na UI i UX – uważamy, że nie ma nic gorszego niż „poplątana” strona internetowa, gdzie użytkownicy się gubią. Każdy nasz serwis jest w pełni intuicyjny i swoją budową zachęca do skorzystania z usług.

Dlaczego musisz zadbać o profesjonalną stronę internetową?

Skuteczny e-marketing to dziś absolutna konieczność w realizacji strategii rozwoju firmy. Twoja marka ma szansę stać się rozpoznawalna, ceniona i wyprzedzająca konkurencję. Wystarczy, że stworzysz jej odpowiednie możliwości.

Potencjalni odbiorcy Twojej oferty są internautami, którzy poszukują przejrzystych, spójnych, sprawnie działających rozwiązań i na ich podstawie dokonują wyboru. Jeśli poszukują konkretnej oferty, z dużym prawdopodobieństwem wybiorą firmę, posiadającą profesjonalnie przygotowaną, sprawnie działającą stronę, która zawiera niezbędne informacje w przystępnie przygotowanej formie.

Dla Twoich, potencjalnych klientów podświadomie i w pełni realnie liczy się intuicyjna obsługa strony i łatwy dostęp do informacji. Optymalnie ujęte treści, rozmieszczenie informacji, a także nowoczesny styl strony zagwarantują zainteresowanie, skupienie uwagi i skorzystanie z oferty. Profesjonalna strona to taka, która zachęca do poznania wszystkich jej elementów i pozostania na dłużej. Osiągnij cel – niech Twoi klienci zechcą odwiedzić ją ponownie i staną się jej stałymi gośćmi.

Jak wygląda proces realizacji strony internetowej?

1. Analiza potrzeb

Każdy projekt rozpoczynamy od dokładnego wywiadu, którego celem jest poznanie potrzeb biznesowych oraz dalszych planów związanych z marketingiem. Dlaczego taki wywiad jest kluczowy? Ponieważ, dzięki niemu jesteśmy w stanie przygotować serwis, tak aby spełniał swoje zadanie np. Serwis zaprojektowany pod dalsze pozycjonowanie, będzie się znacznie różnił od serwisu pod płatne reklamy Google Ads i social media.

2. Zebranie wszystkich niezbędnych materiałów

W tym etapie pozyskujemy wszystkie niezbędne materiały, potrzebne do zaprojektowania serwisu internetowego. Aby, strona internetowa była wyjątkowa, musi posiadać swoje unikatowe elementy np. dedykowane zdjęcia z życia firmy. Nieodzownym elementem serwisu są także wyjątkowe „smaczki”, które wprost identyfikują firmę.

3. Wstępny projekt strony internetowej

Po dokładnym wywiadzie i zebraniu wszystkich materiałów, przystępujemy do przygotowania projektu strony, który składa się z wizualizacji strony głównej, jednej podstrony ofertowej i podstrony kontakt. W momencie kiedy firma nie posiada swoich zdjęć, proponujemy zastąpić je płatnymi grafikami stockowymi np. z serwisu fotolia.pl

4. Wspólne omówienie projektu i ewentualne poprawki

Po przesłanej wizualizacji, ustalamy termin do 7 dni roboczych w celu zapoznania się z projektem. Po tym czasie ustalamy termin rozmowy telefonicznej (zazwyczaj jest to 1 dzień lub nawet ten sam dzień) w celu omówienia projektu i wysłuchaniu sugestii.

5. Naniesienie zmian i uzupełnienie projektu

Po spisaniu wszystkich sugestii, przystępujemy do wdrożenia zmian. W momencie kiedy naniesione poprawki są akceptowalne, rozpoczynamy uzupełnianie podstron ofertowych.

6. Przedstawienie projektu i migracja strony

W momencie kiedy serwis, jest już uzupełniony, przystępujemy do prezentacji serwisu i czekamy za finalną akceptacją. Po akceptacji migrujemy stronę internetową na serwer klienta.

Gotowy na bezpłatną konsultacją?