Biuro rachunkowe

Strona internetowa dla biura rachunkowego – co powinna zawierać?

0 komentarzy

Internet to prężnie rozwijające się medium na całym świecie. Jest ono głównym źródłem wszelkich informacji dla społeczeństwa, nie, tylko jeśli chodzi o produkty, ale również o usługi. Z tego względu firmowa strona internetowa stała się nieodłączną częścią strategii marketingowej w praktycznie wszystkich branżach. Co ważne, internauci oceniają dane biuro rachunkowe właśnie przez pryzmat jego witryny. […]

Autor: Bartosz

Prawnik

Strona internetowa dla prawnika – dlaczego jest ważna i jak powinna wyglądać?

0 komentarzy

Profesjonalnie wykonana strona internetowa jest doskonałym sposobem na wyróżnienie się z tłumu. Nie bez powodu stanowi nieodłączny element niemalże każdej branży. W przypadku witryny tworzonej z myślą o kancelarii prawnej szczególnie istotne jest, aby była ona wykonana z pełną precyzją. Co więcej, dobrze, by zawierała ona w sobie również treści przyjazne nie tylko robotom Google, […]

Autor: Bartosz

Firma budowlana

Strona internetowa dla firmy budowlanej – co powinna zawierać?

0 komentarzy

Strona internetowa dla firm jest w dzisiejszych czasach absolutną podstawą. To ważny element działania przedsiębiorstw zajmujących się sprzedażą czy też świadczeniem usług. Dotyczy to również branży remontowo-budowlanej. Wiele firm remontowo-budowlanych szuka swoich potencjalnych klientów właśnie drogą internetową. Witryna jest swego rodzaju wizytówką firmy, a więc musi być dopracowana. Powinna też zachęcać klienta do interakcji i […]

Autor: Bartosz

Strona internetowa Restauracji

Strona internetowa restauracji – co powinna zawierać?

0 komentarzy

Każdy, kto poważnie traktuje swój biznes, na pewnym jego etapie zdaje sobie sprawę, że niezbędne jest posiadanie strony internetowej. Strony internetowe budowane dla restauracji różnią się od typowych stron wizytówek. Co powinno znaleźć się na stronie internetowej restauracji, by była ona w pełni funkcjonalna, a jednocześnie nie traciła swojej przejrzystości? Okiem klienta – czyli czego […]

Autor: Bartosz

Nakładanie plastrów ściągających przez fizjoterapeute

Strona internetowa dla fizjoterapeuty – co powinna zawierać?

0 komentarzy

W XXI wieku, każda dobrze prosperująca firma posiada swoją stronę internetową. Tym samym, fizjoterapeuta, który prowadzi swój własny gabinet, powinien ją posiadać. Założenie strony internetowej jest dobrym pomysłem, dzięki któremu można dotrzeć do szerszego grona potencjalnych klientów oraz znacznie wyróżnić się na tle konkurencyjnych gabinetów. Wśród podstawowych elementów, jakie powinna zawierać strona internetowa gabinetu fizjoterapeuty, powinny […]

Autor: Bartosz

Strona www dla fryzjera

Strona internetowa dla fryzjera – co powinna zawierać?

0 komentarzy

Chcesz stworzyć stronę internetową dla swojego salonu fryzjerskiego? Jest to świetny sposób na zaprezentowanie swoich usług, budowanie świadomości marki i pozyskiwanie nowych klientów do swojego salonu. Jednak przy tak dużej konkurencji posiadającej swoje witryny internetowe, musisz zadbać o to, aby to właśnie Twoja się wyróżniała. Poniżej przyjrzymy się, jak stworzyć atrakcyjną stronę internetową dla salonu […]

Autor: Bartosz

Strony Landing Page

Czym jest Landing Page i w jakich celach się go stosuje?

1 komentarzy

Ekonomista Philip Kotler zdefiniował marketing jako proces społeczny i zarządczy, który dostarcza jednostkom i grupom to, czego potrzebują i pragną. Odbywa się to przez tworzenie, oferowanie oraz wymianę z innymi jednostkami, a także grupami produktów, które mają określoną wartość. Działania, które wchodzą w skład procesu, muszą tworzyć większą wartość i zaspokajać potrzeby klienta lepiej, niż […]

Autor: Bartosz

Poprawa CTR

Jak zwiększyć CTR w WordPress?

0 komentarzy

Każdemu, kto prowadzi swoją stronę internetową, z pewnością zależy na tym, aby zwiększyć liczbę przekierowań z organicznych wyników wyszukiwania. Im wyższą pozycję na konkretne zapytanie w Google zajmuje strona, tym zwykle lepszy będzie współczynnik klikalności. Awans w wynikach wyszukiwania nie jest jednak jedynym sposobem, który pomaga go zwiększyć. Czym jednak w ogóle jest CTR i […]

Autor: Bartosz

Jak zmienić strukturę linków w systemie CMS WordPress?

0 komentarzy

Nie od dziś wiadomo jak istotne jest prawidłowe nazywanie podstron a co za tym idzie, generowanie odpowiednich adresów URL. Dobrze skonstruowana struktura linków nie tylko wspomoże użytkowników w korzystaniu z serwisu ale także wpłynie pozytywnie na wyniki pozycjonowania strony. W tym artykule przedstawimy krok po kroku jak zmienić strukturę linków w systemie CMS WordPress, według […]

Autor: Bartosz

System CMS Wordpress

Czym jest CMS i dlaczego warto z niego korzystać?

0 komentarzy

Większość osób z pewnością zetknęła się ze skrótem CMS, nie zawsze wiedząc co do końca kryje się pod tą nazwą, a co ważniejsze, dlaczego warto korzystać z tego typu rozwiązań. Tymczasem, jeśli planujesz uruchomienie strony internetowej, bloga lub sklepu internetowego, a nie posiadasz umiejętności z zakresu programowania, systemy CMS są doskonałą odpowiedzią na Twoje potrzeby. […]

Autor: Bartosz

Gotowy na bezpłatną konsultacją?