Analiza ruchu

Jak sprawdzić ruch na stronie konkurencji?

0 komentarzy

Prowadząc biznes w internecie trzeba być świadomym konkurencji, która może się wydawać nieosiągalna albo taka, która ściga się z nami każdego dnia o lepszą pozycję w wyszukiwarkach internetowych. Dobra wiadomość jest taka, że na internetowych listach można dognić nawet najlepszych, ale trzeba wiedzieć jak sprawdzić ruch na stronie konkurencji. W jaki sposób? Ciężko byłoby samodzielnie […]

Autor: Bartosz

SEO landing Page

Pozycjonowanie stron One Page – jak to zrobić prawidłowo?

0 komentarzy

Strona internetowa jest jednym z wielu stoisk na wirtualnym bazarze, do których podchodzą klienci. Scenariusz jest zawsze ten sam – klient, albo nieśmiało zagląda, albo pewnym krokiem (wiedząc co chce kupić), prosi o podanie produktu. Ci, którzy nie do końca wiedzą, czego potrzebują, mają głowy pełne pytań i wątpliwości, a odpowiedzią na nie jest czytelna […]

Autor: Bartosz

Analiza serwisu

Pozycjonowanie organiczne dla Twojej strony internetowej

0 komentarzy

Osiągnięcie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google może mieć miejsce dzięki dwóm zupełnie odrębnym strategiom. Jeżeli chcesz umieścić swoją stronę w reklamowych wynikach na samym szczycie listy, konieczne jest skorzystanie z płatnych usług związanych z Google Ads. Znalezienie się w top 10 bezpłatnych wyników wymaga zupełnie innych działań, które określane są jako pozycjonowanie organiczne. Czym […]

Autor: Bartosz

Wykresy widoczności

Tanie pozycjonowanie stron internetowych – czy to możliwe?

0 komentarzy

Pozycjonowanie stron www to jedno z podstawowych zadań w dążeniu do zwiększania ruchu i liczby użytkowników korzystających z popularnych wyszukiwarek internetowych, na czele z niekwestionowanym liderem – Google. Coraz więcej firm zauważa potrzebę posiadania zoptymalizowanej strony internetowej, która przyciągnie potencjalnych klientów. Jak to w biznesie bywa, podstawowe pytanie brzmi: ile to kosztuje? Jaka jest opłacalność […]

Autor: Bartosz

Tablet z danymi SEO

Jak poprawić pozycje strony internetowej w wyszukiwarce Google?

0 komentarzy

Wysoka pozycja na liście wyników wyszukiwania Google to podstawowy cel wszystkich firm inwestujących swój czas i środki w marketing internetowy. Im lepsze dopasowanie do wytycznych, tym większa szansa na prześcignięcie konkurencji, a w perspektywie – wymierne korzyści. Jak poprawić pozycjonowanie strony internetowej w Google? Kluczowe działania i strategie znajdziesz w poniższym wpisie. Audyt SEO – […]

Autor: Bartosz

Komputer z danymi

Pozycjonowanie stron – freelancer czy agencja SEO?

0 komentarzy

Pozycjonowanie stron internetowych w Google to kluczowy składnik marketingu internetowego, a duże znaczenie dla ostatecznego powodzenia prowadzonych działań ma wybór odpowiedniego wykonawcy. Podstawowy podział w tej branży przebiega na linii freelancer – agencja SEO. Od ostatecznej decyzji może zależeć skuteczność pozycjonowania oraz zasadność ponoszonych kosztów. Jakie są mocne i słabe strony każdego z tych rozwiązań? […]

Autor: Bartosz

Efektywna kampania SEO

Efektywna kampania SEO w Google

0 komentarzy

Marketing internetowy nabrał niesamowitego tempa i stał się głównym narzędziem odpowiedzialnym za widoczność produktu, sklepu, usługi w sieci. O efektywności takich działań świadczą różnorodne badania i zbieranie danych podczas prowadzonej kampanii SEO. Dzięki temu można określić skuteczność danej reklamy i zmierzyć osiągnięte efekty. Co to jest kampania SEO? Kampania SEO w Google to szereg działań […]

Autor: Bartosz

Sprzedaż w sieci

Sprzedaż w internecie – jak zacząć?

0 komentarzy

E-commerce to branża stale się rozwijająca, ale także bardzo kusząca dla osób chcących postawić na nowe źródło dochodu. Sprzedaż w internecie jest dziś łatwiejsza niż kiedykolwiek. Istnieje szereg portali umożliwiających bezpośrednie wystawianie produktów, a założenie własnego sklepu internetowego i promocja indywidualnej, oryginalnej marki jest możliwe dla każdego. Nie dotyczy to wyłącznie większych firm, lecz także […]

Autor: Bartosz

Linki dofollow a nofollow

Linki dofollow vs nofollow

0 komentarzy

Niezwykle istotny w przypadku pozycjonowania strony internetowej jest link building. Pozyskanie wartościowych linków wiąże się z szeregiem korzyści dla strony www, ale trzeba to robić zgodnie z wytycznymi Google. Przy ocenie witryny internetowej algorytmy Google biorą pod uwagę zarówno liczbę, jak i jakość linków, które do niej prowadzą. Stosowanie nieuczciwych praktyk przez pozycjonera, pozyskiwanie linków […]

Autor: Bartosz

Strony Landing Page

Czym jest Landing Page i w jakich celach się go stosuje?

1 komentarzy

Ekonomista Philip Kotler zdefiniował marketing jako proces społeczny i zarządczy, który dostarcza jednostkom i grupom to, czego potrzebują i pragną. Odbywa się to przez tworzenie, oferowanie oraz wymianę z innymi jednostkami, a także grupami produktów, które mają określoną wartość. Działania, które wchodzą w skład procesu, muszą tworzyć większą wartość i zaspokajać potrzeby klienta lepiej, niż […]

Autor: Bartosz

Gotowy na bezpłatną konsultacją?