Strona internetowa dla fryzjera – co powinna zawierać?

Strona www dla fryzjera

Chcesz stworzyć stronę internetową dla swojego salonu fryzjerskiego? Jest to świetny sposób na zaprezentowanie swoich usług, budowanie świadomości marki i pozyskiwanie nowych klientów do swojego salonu. Jednak przy tak dużej konkurencji posiadającej swoje witryny internetowe, musisz zadbać o to, aby to właśnie Twoja się wyróżniała. Poniżej przyjrzymy się, jak stworzyć atrakcyjną stronę internetową dla salonu fryzjerskiego. Strona www jako jeden z kilka kanałów marketingowych może pomóc w skutecznym i efektywnym marketingu Twojej firmy. Stworzenie jej może przynieść wiele korzyści, w tym zwiększenie widoczności czy możliwość kontaktu z klientami bezpośrednio za pośrednictwem strony. Dowiedz się na co należy zwrócić uwagę tworząc witrynę dla salonu fryzjerskiego!

Zaprezentuj swoje usługi

Po pierwsze i najważniejsze, Twoja strona powinna prezentować wszystkie usługi, które oferujesz w swoim salonie. Zbyt często zdarza się, że salony tworzą strony internetowe, które skupiają się głównie na tożsamości marki, z kilkoma zdjęciami produktów i usług. Odwiedzający stronę chcą zobaczyć, jakie dokładnie usługi oferujesz, na czym polegają oraz ile kosztują. Jeśli Twój salon oferuje wiele usług, rozważ użycie karuzeli na stronie głównej, aby zaprezentować najważniejsze i najpopularniejsze z nich, co pomoże odwiedzającym szybciej znaleźć to, czego szukają.

Zadbaj o strategię budowania marki

Strona internetowa Twojego salonu powinna odzwierciedlać Twoją markę. Jeśli chcesz zbudować silną tożsamość marki, musisz mieć jasną wizję tego, kim jesteś i jak chcesz być postrzegany. Twoja strona internetowa jest doskonałym miejscem do zaprezentowania historii marki i jej wartości dlatego niezbędnie będzie utworzenie podstron o tym opowiadających. Dzięki temu potencjalni klienci mogą w szybki sposób zweryfikować najważniejsze informacje, dodatkowo taka podstrona wzbudza zaufanie.

Zadbaj o responsywność strony

Responsywna strona internetowa to strona, która jest zoptymalizowana tak, aby reagowała na różne rozmiary ekranów i urządzeń. Obecnie bardzo dużo osób korzysta z urządzeń mobilnych dlatego tak istotne jest poprawne działanie strony w wersji na komórki. Google bierze teraz pod uwagę przyjazność stron internetowych pod kątem urządzeń mobilnych jeśli chodzi o ranking, co jest kolejnym powodem, dla którego należy zadbać o optymalizacje pod urządzenia mobilne.

Wybierz odpowiedni system CMS, na którym powstanie strona

Istnieje wiele CMSów do tworzenia stron internetowych, które zostały zaprojektowane w taki sposób, aby ułatwić Ci stworzenie oryginalnej strony internetowej dla Twojego salonu fryzjerskiego. Wybierając taką platformę, weź pod uwagę takie kwestie jak łatwość korzystania z panelu, szeroki wybór szablonów, koszt, wsparcie założycieli platformy. Kolejną ważną rzeczą, którą należy rozważyć podczas tworzenia strony internetowej jest platforma hostingowa. Upewnij się, że Twój dostawca usług hostingowych jest niezawodny i godny zaufania, aby uniknąć problemów technicznych, które mogą wpłynąć na funkcjonalność Twojej  witryny lub nawet spowodować, że przestanie ona działać. Upewnij się także, że w swoim planie hostingowym zawarte są niezbędne funkcje bezpieczeństwa, chroniące stronę oraz dane klientów.

Dodaj wideo prezentujące usługi

Świetnym sposobem na zaprezentowanie swoich usług i sprawienie, że Twoja strona będzie bardziej angażująca i wyróżniająca się, jest dodanie filmów wideo. Wideo prezentujące usługi Twojego salonu jest świetnym sposobem, aby pomóc klientom szybko zrozumieć, na czym polegają Twoje usługi, a także pokazać ich efekty. Takie filmy można obecnie nagrywać nawet za pomocą smartfona, dlatego nie są koniecznie kolejne inwestycje. Jeśli jednak zależy Ci na pełnym profesjonalizmie dobrym pomysłem jest wynajęcie firmy, która takie filmy nakręci za Ciebie.

Zaprezentuj opinie klientów

Świetnym sposobem na zbudowanie autorytetu i pokazanie klientom, że Twój salon jest zaufanym miejscem na liście wielu osób, jest dodanie sekcji z ich opiniami bezpośrednio na stronie internetowej. W przypadku usług opinie są nieodłącznym elementem strony, gdyż w pierwszej kolejności właśnie na to potencjalni klienci zwracają największą uwagę.

Zdjęcia zespołu i efektów i pracy

Innym świetnym sposobem na zbudowanie zaufania jest dodanie zdjęć pracowników oraz zdjęć efektów ich pracy. Dzięki temu klienci mogą zobaczyć czy dany styl i efekt jaki osiągają poszczególni fryzjerzy odpowiada ich wymaganiom.

Podsumowanie

Strona internetowa salonu fryzjerskiego może okazać się dla Ciebie opłacalną inwestycją. Ważne jest jednak, aby zastanowić się nad swoją obecną strategią marketingową i nad tym, jak nowa witryna wpisze się w jej ogólny obraz. Należy również zastanowić się nad podstawami: co Twoja marka i strona internetowa chcą osiągnąć oraz jaki typ strony najlepiej pasuje do Twojego salonu. Stosując się do tych wskazówek, będziesz na dobrej drodze do stworzenia atrakcyjnej strony internetowej dla swojego salonu fryzjerskiego. Jeśli jednak nie masz pomysłu na stronę, skontaktuj się z nami – jesteśmy profesjonalną firmą, która zajmuje się projektowaniem stron www, dlatego dzięki doświadczeniu doskonale znamy bieżące trendy i możemy Tobie pomóc!

Komenatrze:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Gotowy na bezpłatną konsultacją?