Strona internetowa dla biura rachunkowego – co powinna zawierać?

Biuro rachunkowe

Internet to prężnie rozwijające się medium na całym świecie. Jest ono głównym źródłem wszelkich informacji dla społeczeństwa, nie, tylko jeśli chodzi o produkty, ale również o usługi. Z tego względu firmowa strona internetowa stała się nieodłączną częścią strategii marketingowej w praktycznie wszystkich branżach. Co ważne, internauci oceniają dane biuro rachunkowe właśnie przez pryzmat jego witryny. Firmowa strona internetowa pełni trzy najważniejsze zadania: informacyjne, wizerunkowe i sprzedażowe. Co powinno znaleźć się na stronie www dla biura rachunkowego?

Strona internetowa dla biura rachunkowego- jakie powinny być jej elementy?

Strona www biura rachunkowego musi skupiać się na zakresie oferowanych usług. Klient, wchodząc na daną witrynę, chce wiedzieć, na jakie usługi może liczyć. Konkurencja na rynku biur rachunkowych jest ogromna, a żeby zachęcić potencjalnych klientów, należy skupić się na zaletach firmy. Warto podkreślić to, czym konkretne biuro wyróżnia się na tle wielu innych, w czym jest lepsze, jakie ma atuty. Ważnym elementem strony jest też opis firmy, gdyż dzięki niemu witryna może uzyskać wyższe pozycje w Google. Wszystkie treści zamieszczone na stronie muszą być wartościowe dla odbiorców i oczywiście unikalne. Oryginalność treści jest pozytywnie oceniana przez Google, a tym samym nagradzana poprzez wyższe pozycje wyszukiwania. Dobrym rozwiązaniem jest wykorzystanie języka korzyści i zaangażowania odbiorcy do nawiązania kontaktu. Dobrze jest też podkreślić lokalny charakter działania biura, bo przedsiębiorstwa często poszukują usług właśnie w swojej okolicy, aby nie marnować czasu na dojazdy. Co powinno się jeszcze znaleźć na stronie oprócz wysokiej jakości treści?

1. Numer telefonu

Strona internetowa musi pozwalać swoim klientom na wygodny i szybki kontakt z biurem. Właśnie dlatego warto umieścić w prawym górnym rogu witryny numer kontaktowy. Musi być widoczny, najlepiej wyróżniony. Można też zastosować zabieg zbogacający o CTA, czyli Call to action. Jest to wezwane do działania, jak na przykład: „Zadzwoń do nas po poradę”.

2. Hasło biura rachunkowego

Slogan reklamowy to motto marki będące obietnicą, która wpływa na emocje klientów. Hasło firmy jest jej znakiem, tak samo, jak logo, z którym biura jest utożsamiane. Dzięki niemu może ono wyróżniać się spośród innych konkurencyjnych marek. Dobry slogan reklamowy musi być krótki, prosty i powinien w jasny sposób przedstawiać działalność. Musi też zapadać w pamięci odbiorców. Może być opracowany językiem potocznym. Przygotowując go, należy też pamiętać, aby był ponadczasowy i zrozumiały dla wszystkich potencjalnych klientów.

3. Zdjęcia

Najważniejsze jest to, aby były profesjonalne i autentyczne. Grafika doskonale uzupełnia treść, ponadto jest wartościowa dla algorytmów wyszukiwarek. Odpowiednio dobrane zdjęcia pomagają utrwalić obraz firmy w pamięci jej użytkowników. Oprócz tego świadczą o jej profesjonalizmie. Autentyczne zdjęcia pozwalają też na budowanie zaufania do biura rachunkowego.

4. Mobilna wersja strony biura rachunkowego

Warto pamiętać, że wielu użytkowników przegląda strony www właśnie na urządzeniach mobilnych. Witryna powinna więc być dostosowana do wyświetlania się na nich, gdyż w innym razie użytkownik zrezygnuje z jej odwiedzenia. Posiadanie wersji mobilnej strony internetowej to podstawa, również w księgowości. Co ważne, mobilna witryny musi być responsywna, a więc powinna w sposób automatyczny dopasowywać się do szerokości ekranu sprzętu, na jakim jest wyświetlana. Powinien być na niej widoczny numer telefonu, a tekst nie powinien się zlewać. Warto korzystać z wyróżników treści i nagłówków.

5. Certyfikaty

Certyfikaty są świadectwem profesjonalizmu i kompetencji pracowników biura rachunkowego. Potwierdzają kompetencje firmy i są dowodem na to, że klient może liczyć na jak najwyższą jakość obsługi świadczonej przez pracowników biura. Na stronie www biura powinny więc zostać wyodrębnione dyplomy branżowe. Im jest ich więcej, tym oczywiście lepiej.

6. Rekomendacje od klientów

Referencje od klientów tak samo potwierdzają rzetelność biura rachunkowego. Rekomendacje muszą uwzględniać początkowy problem klienta, a także efekt po skorzystaniu z biura rachunkowego. Dobrze, jeśli do opinii zostaną dołączone zdjęcia czy informacje, dzięki którym można sprawdzić ich autentyczność.

O czym jeszcze pamiętać?

Oprócz samego numeru telefonu warto też rozważyć dodanie formularzu kontaktowego, który też pozwoli na szybki kontakt z biurem. Polecanym elementem strony jest też interaktywna mapa google wraz z zaznaczoną lokalizacją biura. Wiele firm prowadzi również blogi, dzięki którym można ukazywać użytkownikom wszelkie zmiany w przepisach, jak i same aktualności z działania biura rachunkowego. Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Zajmujemy się profesjonalnym projektowaniem stron www.

Dlaczego biura rachunkowe powinny mieć stronę www?

Strona internetowa pozwala na rozpoczęcie działań marketingowych zarówno w SEO, jak i Google Ads. Dzięki niej, można dotrzeć do większej ilości klientów. To sposób na budowanie świadomości marki i wyróżnienie się spośród konkurencji. Warto pamiętać, że większość osób poszukuje informacji o usługach właśnie drogą internetową.

Komenatrze:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Gotowy na bezpłatną konsultacją?