Oprogramowanie, Poczta internetowa

Jak ustawić podpis w programie pocztowym Mozilla Thunderbird?

0

Korzystasz z programu pocztowego Mozilla Thunderbird i zastanawiasz się jak utworzyć dedykowany podpis? W artykule przedstawimy krok po kroku jak ustawić dynamicznie generujący się podpis dla wiadomości Email, zaczynajmy

Konfiguracja

Krok 1.

Uruchamiamy nasz program pocztowy Mozilla Thunderbird, po uruchomieniu zobaczymy następujący widok:

Mozilla Thunderbird

Uwaga! Skrzynka pocztowa „wiedzanauka1@op.pl” powstała na potrzeby artykułu, z tego też powodu jej nazwa nie będzie rozmazywana.

Krok 2.

Z paska narzędzi znajdującego się u góry okna programu, wybieramy opcję „narzędzia” a następnie „Konfiguracja kont”:

Konfiguracja konta

Krok 3.

Po wybraniu opcji „Konfiguracja kont” zobaczymy następujący widok:

Okno konfiguracji konta

Upewniamy się, czy wybrany (podświetlony) mamy element zaznaczony na grafice powyżej (adres skrzynki pocztowej)

Krok 4.

W polu „Sygnaturka”, wpisujemy nasz podpis – my w celach artykułu, przygotowaliśmy opis:


Pozdrawiam,
Imię Nazwisko

Jest to dość uniwersalna formuła.

Wypełnienie sygnatury

Uwaga! Wersja 78.13.0 programu pocztowego Mozilla ThunderBird, nie posiada przycisku „Zapisz”. Zmiany są automatycznie wyłapywane podczas zamykania karty.

Krok 5.

Zamykamy nasze okno konfiguracji poprzez wybranie „x”, przy karcie „Konfiguracja kont”

Zamknięcie okna konfiguracji poczty

Weryfikacja

Po wykonaniu powyższych kroków możemy zweryfikować czy prawidłowo dodał się nasz podpis,

Wybieramy z panelu opcję „Napisz”:

Opcja napisz wiadomość

Po wybraniu opcji „Napisz”, pojawi nam się okno nowej wiadomości:

Nowa wiadomość z podpisem

Jak widzimy nasz podpis został prawidłowo dodany.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *