Korzystasz z programu pocztowego Mozilla Thunderbird i zastanawiasz się jak utworzyć dedykowany podpis? W artykule przedstawimy krok po kroku jak ustawić dynamicznie generujący się podpis dla wiadomości Email, zaczynajmy
Konfiguracja
Krok 1.
Uruchamiamy nasz program pocztowy Mozilla Thunderbird, po uruchomieniu zobaczymy następujący widok:
Uwaga! Skrzynka pocztowa „wiedzanauka1@op.pl” powstała na potrzeby artykułu, z tego też powodu jej nazwa nie będzie rozmazywana.
Krok 2.
Z paska narzędzi znajdującego się u góry okna programu, wybieramy opcję „narzędzia” a następnie „Konfiguracja kont”:
Krok 3.
Po wybraniu opcji „Konfiguracja kont” zobaczymy następujący widok:
Upewniamy się, czy wybrany (podświetlony) mamy element zaznaczony na grafice powyżej (adres skrzynki pocztowej)
Krok 4.
W polu „Sygnaturka”, wpisujemy nasz podpis – my w celach artykułu, przygotowaliśmy opis:
„
Pozdrawiam,
Imię Nazwisko
”
Jest to dość uniwersalna formuła.
Uwaga! Wersja 78.13.0 programu pocztowego Mozilla ThunderBird, nie posiada przycisku „Zapisz”. Zmiany są automatycznie wyłapywane podczas zamykania karty.
Krok 5.
Zamykamy nasze okno konfiguracji poprzez wybranie „x”, przy karcie „Konfiguracja kont”
Weryfikacja
Po wykonaniu powyższych kroków możemy zweryfikować czy prawidłowo dodał się nasz podpis,
Wybieramy z panelu opcję „Napisz”:
Po wybraniu opcji „Napisz”, pojawi nam się okno nowej wiadomości:
Jak widzimy nasz podpis został prawidłowo dodany.
Komenatrze: